כללית ותרי"ג ביוזמה לטובת ילדים מאושפזים

עפר גדנקן No Comments on כללית ותרי"ג ביוזמה לטובת ילדים מאושפזים

יוזמה מרגשת של כללית וחבורת תרי"ג לטובת הילדים המאושפזים בבי"ח של כללית: משלוחי מנות ומכתבים מתוקים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הדמות האהובה של כללית 'חמודי' יחד עם חבורת תרי"ג מזמינים כל ילד וילדה להעלות חיוך על פניהם של הילדים המאושפזים עם ברכה מחממת לב • אלפי המכתבים יחולקו בסמוך לחג פורים במחלקות הילדים ב-14 בתי החולים של קבוצת כללית ברחבי הארץ

החודש הכי שמח בשנה הגיע. כבר מר"ח אדר מלאים הרחובות באווירה פורימית עליזה עם דוכני תחפושות, אביזרים ססגונים, משלוחי מנות ושירת "משנכנס אדר.." הנשמעת מכל מקום מדביקה את האוויר בשמחה מתפרצת. אך כיצד מעניקים מעט מהשמחה לאלפי ילדים המאושפזים בבתי החולים?

כדי להכניס מעט אורה ושמחה למחלקות הילדים ברחבי הארץ, יוצאת כללית במיזם מיוחד לקראת חג פורים המתקרב. בשיתוף פעולה מקורי, 'חמודי' הדמות האהובה של כללית יחד עם חבורת תרי"ג מזמינים את כל ילדי ישראל לכתוב 'מכתב מתוק' עם איחולי החלמה ולשמח את הילדים המאושפזים ב- 14 בתי החולים של כללית ברחבי הארץ.

אז איך משתתפים בפעילות 'מכתב מתוק'? אתם מוזמנים לכתוב ברכה לבבית עם איחולי החלמה מהירה ע"ג הגלויה של כללית אותה ניתן למצוא בעיתוני הילדים. את המכתב יש להביא אל ניידת תרי"ג המסתובבת בנקודות מרכזיות בכל חלקי הארץ (כדי לדעת מתי אוטו-תרי"ג מגיע לשכונה שלכם, חייגו 072-2796666 שלוחה 6)

בסמוך לחג הפורים יעבור 'חמודי' יחד עם נציגי חבורת תרי"ג בין מחלקות הילדים בבתי החולים מקבוצת כללית וישמח את המאושפזים עם אלפי המכתבים החמים ומשלוחי מנות מפנקים. המשלחת שתכלול גם ליווי מוזיקלי של זמרים ומשמחים תעבור במחלקות הילדים השונות של בתי החולים מקבוצת כללית ברחבי הארץ: מרכז רפואי שניידר לילדים, מאיר בכפר סבא, סורוקה בבאר שבע, קפלן ברחובות, בית החולים כרמל בחיפה ועוד.

לדברי מנהל המחלקה החרדית בכללית הרב אברהם קונסקי: "14 בתי החולים של כללית, הם חלק ממקור העוצמה של גוף הבריאות המוביל בישראל. לאורך השנה כללית. כפי שאנו פועלים לאורך כל השנה, גם באירועים ומועדי ישראל, אנו דואגים להנעים את זמנם של המטופלים ככל האפשר. היכולת לשמח את הילדים המאושפזים בחג הפורים, היא חלק בלתי נפרד מפעילות כללית למען רווחתם ובריאותם של כל המטופלים".

לדברי חנה קוריץ מנהלת תק"ש למגזר החרדי בכללית: "שיתוף הפעולה בין דמותו של חמודי המקדם מודעות לבריאות בקרב ילדים לחבורת תרי"ג, הינו שילוב מנצח בין מותגים אהובים על ילדי הציבור החרדי שמקדמים ערכים חשובים. בפעילות חשובה זו כללית מעלה על נס את ערכי הבריאות, חשיבות הרפואה המונעת והנתינה לאחר, יחד עם המצוות הפורימיות של שמחה ומשלוח המנות"



0 תגובות